Välkommen till HSP Sverige!

Då har ännu en webbplats för högkänsliga människor sett dagens ljus — HSP Sverige. Välkommen!

3 Replies to “Välkommen till HSP Sverige!”

  1. Härligt med all info som finns om HSP. För mig var det ett okänt begrepp tills för ett år sedan. Är otroligt tacksam att jag fick nys om det och kände igen mig på nästan alla punkter.
    Ny på din blogg 🙂
    Kommer titta in fler gånger.
    Ha en härlig kväll!

  2. Tack för din kommentar, Lina. Å kul med ett nytt ansikte som sniffar runt på den här kanten av tillvaron :-). Inte så ofta som jag skriver något här nu för tiden, dessvärre, men emellanåt spritter det ändå till :-).

    Jag snubblade över HSP-begreppet i mars 2012 och kan bara instämma i att den känslan var väldigt godartad :-).

    Tillönskar dig förstås också en härlig kväll 🙂
    /Micke

  3. Lägger mitt livspuzzel som Hsp-kvinna, fantastiskt att sidan finns ,igenkänningen är total och befriande..! Kikar runt bland bloggarna och fann denna ,hit måste jag återkomma och läsa ,som du förstår lämnas ingen åt slumpen 😉
    Vänligen// Birgitta

Kommentera

