Jobbar vidare med EgoPortalen…

Har de senaste dagarna lagt in några redigt najsa funktioner i min EgoPortal – såna som jag egentligen tycker är att likna vid onödigt skrytiga, men som jag faktiskt har en del nytta av också (avslöjar inget här och nu, ni får själva se vad det lider 😉 ).

Det som är lite mera ”oroande” nu dock är att jag har ägnat en del av dagen åt att installera ett helt eget bloggsystem inne i portalen. Tänkte testa det en tid å håller det måttet så överger jag sannolikt WordPress vad det lider… Men resan dit är ganska lång så än är det ingen ko på isen 😉

2 Replies to “Jobbar vidare med EgoPortalen…”

  1. Jooo, om det lär vi inte tvista… Håsiken, det är banne mig beroendeframkallande – det går nästan inte sluta upp med att ständig pilla med portalen… Nej, jag tänker inte påstå att det är bättre än sex (som jag gjorde med löpningen) men det är banne mig inte långt ifrån 😉

Kommentera

