Det japanska sättet att vika en t-shirt – är det inte fusk?!

Har prexis ägnat mig åt att beta av den senare delen av stryktvättsberget, å fann en anledning att jaga rätt på nedanstående filmsekvens.

Ja, det ser ju geschwint ut, och är det också 😀 !, men jag undrar: Är det inte lite fusk ändå? Kolla in den andra ärmen, den hamnar ju underst när tröjan är färdigvikt. Så vill ju inte jag ha det, för risken är ju stor att den skrynklas till när man sen lyfter den och lägger in den i garderoben… Eller har jag helt galet fel?

3 Replies to “Det japanska sättet att vika en t-shirt – är det inte fusk?!”

  1. Yep, funkar ypperligt å jag tror nästan att det går fortare än de utlovade 2 sekundrarna till och med – efter lite träning 🙂 . Men som sagt, de ska ju in i garderoben oxå om det ska va nån nytta me’t…

Kommentera

