Liten kul bloggrej :)

Hehe, har prexis upptäckt att det numera finns avatarer för alla dem som kommenterar min inlägg här i bloggen – göööörfräckt ju 😀 !

3 Replies to “Liten kul bloggrej :)”

  1. Får nog lägga in en bild, eller sluta kommentera.
    Syrran ska hjälpa mej att fixa en bild, när hon har tid. Ska nog tjata lite på henne.

    Fast jag borde kanske lära mej lite själv. Har de senaste två åren inte tagit in en enda ny teknisk grej. Kan inte ens ladda över bilder från kameran, trots att mannen visat massor av gånger och det väl är görlätt.
    Kanske är det så för att jag inte mår bra?
    Känns det igen?

  2. Hehe, hellre en bild än att du lägger av att kommentera så klart 😀 !

    Om det känns igen? Njae, sisådär. När det gäller datorer så har det varit min hobby i drygt 10 år så de tekniska bitarna har jag ägnat mig åt relativt mye även efter ”väggen”…. Däremot märker jag ju att jag har lite svårare för att ta till mig t ex längre instruktioner… De behöver jag tjata om och om igen emellanåt… Å ungefär som du i övrigt: Har svårare än tidigare för att lära nytt… Men å andra sidan tycks det sedan sitta lite bättre 🙂 !

Kommentera

