Bloggen fortfarande under utveckling…

Ja, min nyfikenhet går inte att stoppa – bara måste testa lite olika utseendeteman och funktioner ju 🙂 ! Så jag får be om lite tålamod innan allt är på plats som sig bör… För jag är ju bara så urbota krävande när det kommer till att få både funktion och form att fungera med mitt högkvalitativa innehåll (fniss).

Är inte helt nöjd med vare sig det ena eller det andra, men för ögat ser det i varje fall skapligt aptitligt ut. Dock lite opersonligt. Har testat alla teman som finns att uppbringa på blogghotellet, så ev tar jag å smurfar runt lite grann för att spana in alternativ.

Dock var såväl SongSpot som Vod:Pod en roliger grej 🙂 !

2 Replies to “Bloggen fortfarande under utveckling…”

  1. Hmmmm, funderar alltmer om jag skulle ta å skapa ett eget ”blogghotell”… Jag vill ju göra mer än vad som går att göra på de flesta befintliga hotellen, o nån reklam vill jag naturligtvis inte ha på den… Nå, skall kolla på lite olika lösningar och se vad jag kommer fram till :)…

Kommentera

